csütörtök, szeptember 09, 2010


GÖRÖNGYÖS AZ ÚT AZ ÚJ OPERÁCIÓS RENDSZER ADAPTÁLÁSÁIG


3 megjegyzés:

mikimaki55 írta...

Magamra ismerek a jelenlegi uj szerzemenyem is sta of tha art anmdroid egyik meglepetes utan a masik ert ,amint megismerem a keszuleket ,töbet tud mint gondoltyam eddig , de a rendes data sokal job mert a mobil ,meg ha android is, es sokat tud csak kihasznlhatatlan mert mozgas kozben kint az utcan nem lehet rendesen oda koncentralni.ma a power point programot sikerult beinditani ugyan az mint a microsoft csak kiseb,sokat tanultam ezen keresztul a datakrol .
tetszet az irasod ."Data" novella.Rengegteget irtam de rest vagyok öszegyujteni ezeket pedig van par jo is .Szorakoztatonak talalom igy olvasgatni ezeket az irasokat .

miklos írta...

Magamra ismerek a jelenlegi uj szerzemenyem is sta of tha art anmdroid egyik meglepetes utan a masik ert ,amint megismerem a keszuleket ,töbet tud mint gondoltyam eddig , de a rendes data sokal job mert a mobil ,meg ha android is, es sokat tud csak kihasznlhatatlan mert mozgas kozben kint az utcan nem lehet rendesen oda koncentralni.ma a power point programot sikerult beinditani ugyan az mint a microsoft csak kiseb,sokat tanultam ezen keresztul a datakrol .
tetszet az irasod ."Data" novella.Rengegteget irtam de rest vagyok öszegyujteni ezeket pedig van par jo is .Szorakoztatonak talalom igy olvasgatni ezeket az irasokat .

miklos írta...

Magamra ismerek a jelenlegi uj szerzemenyem is sta of tha art anmdroid egyik meglepetes utan a masik ert ,amint megismerem a keszuleket ,töbet tud mint gondoltyam eddig , de a rendes data sokal job mert a mobil ,meg ha android is, es sokat tud csak kihasznlhatatlan mert mozgas kozben kint az utcan nem lehet rendesen oda koncentralni.ma a power point programot sikerult beinditani ugyan az mint a microsoft csak kiseb,sokat tanultam ezen keresztul a datakrol .
tetszet az irasod ."Data" novella.Rengegteget irtam de rest vagyok öszegyujteni ezeket pedig van par jo is .Szorakoztatonak talalom igy olvasgatni ezeket az irasokat .